lördag 27 juni 2009

Löshoppning

Matte har löshoppat mig på en ny övning. Två hinder direkt efter varandra, med bara 7 m mellan. Jag han ju bara ta ett galoppsprång innan jag var tvungen att hoppa av igen. Men matte sa att jag gjorde det riktigt bra.

Det är så kul att hoppa så en av gångerna busade jag lite med matte och hoppade över infångaren så jag hamnade mellan de båda hindren och fick hoppa det sista en gång till innan jag saktade av. Matte skrattade åt mig och gav mig en riktigt härlig kram. Hela familjen var med och Joel lyckades filma mitt spratt med matte. Hon ska bara redigera den lite så ska jag försöka visa den här . Matte sa att jag var jätteduktig bara att jag springer kanske något för fort. Men det är ju så kul att hoppa. Undra om jag snart får pröva hoppa på högre hinder? Det skulle vara häftigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar